نوشته شده توسط : arex

 کاغذ دیواری روی چه سطحی می چسبد؟

 

یکی از سوال های متداول درباره نصب کاغذ دیواری این است که کاغذ دیواری را روی چه سطحی می توان چسباند؟

آیا کاغذ دیواری روی رنگ می چسبد؟ گچ چطور؟

آیا کاغذ دیواری به خوبی روی کاغذ دیواری دیگر قرار می گیرد؟

آیا کاغذ دیواری را می شود روی کاشی دیواری چسباند؟

آیا کاغذ دیواری روی رنگ برجسته قرار می گیرد؟

اگر قصد داشته باشیم به در اتاق یا کمد کاغذ دیواری بزنیم، چگونه امکان نصب دارد؟

و...

 

نصب کاغذ دیواری معمولا نیاز به زیرسازی دیوار دارد تا پس از نصب بسیار صاف و تمیز دیده شود. مگر اینکه دیوار کاملا صاف و بدون ترک باشد.

کاغذ دیواری به راحتی روی سطح رنگ و گچ می چسبد.

برای نصب کاغذ دیواری روی دیواری که کاغذ دیواری دارد، باید اول کاغذ دیواری ها را جدا کرد، دیوار را زیرسازی کرد و سپس کاغذ دیواری جدید را نصب کرد.

کاغذ دیواری روی کاشی می چسبد. فقط باید قبل از نصب، شیارهای بین کاغذ دیواری را  با بتونه از بین برد و زیرسازی مختصر انجام داد.

متاسفانه کاغذ دیواری مستقیما روی رنگ برجسته نصب نمی شود. بنابراین نیاز هست که قبل از نصب کاغذ، دیوار بتونه کاری و زیرسازی شود.

کاغذ دیواری روی سطح چوب و فلز به راحتی می چسبد. بنابراین می توانید با خیال راحت و بدون نیاز به هیچ تغییری، آنرا روی در و کمد اتاق نصب کنید. 

 



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arex

لکه بر کاغذ دیواری

تا به حال مقاله هایی درباره کاغذ دیواری قابل شستشو و تمیز کردن کاغذ دیواری نوشته ایم که در آن روش تمیز کردن کاغذ دیواری با آب و مواد شوینده رقیق توضیح داده شده است. یکی از مزایای کاغذ دیواری های قابل شستشو درجه ۳ (کاغذ دیواری که قابلیت شستشوی بالایی دارد)، قابلیت تحمل لکه بر است. بنابراین اگر به مرور زمان لکه ای (مثل خط خودکار) روی کاغذ دیواری کشیده شود که با آب پاک نمی شود، می توان با استفاده از لکه بر آن را تمیز کرد.

لکه بر کاغذ دیواری آلمانی image

لکه بر کاغذ دیواری ماده شوینده ای قوی است که در عین حال که لکه ها را به راحتی از بین می برد، بافت کاغذ دیواری را خراب نمی کند. برای استفاده از لکه بر، آن را در فاصله ۲۰ سانتی متری از سطح دیوار بگیرید و ماده را به سطح کاغذ دیواری بپاشید. سپس ۳۰ ثانیه صبر کنید و بعد یک اسفنج یا ابر تمیز را روی سطح کاغذ دیواری بکشید تا لکه کاملا پاک شود. سپس با یک دستمال تمیز سطح کاغذ دیواری را خشک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arex

کاغذ دیواری نانو تکونولوژی

شاید اسم کاغذ دیواری نانو را شنیده باشید. در حال حاضر یکی از با کیفیت ترین کاغذ دیواری های موجود در بازار، کاغذ دیواری است که با تکنولوژی نانو ساخته شده باشد. امروزه نانو تکنولوژی در تولید بسیاری از محصولات کاربرد دارد. لباسهایی که در هوای گرم خنک می کند، شیشه هایی که کثیف نمی شود و مواد آرایشی که ضد حساسیت است. کاغذ دیواری هایی که با این فناوری ساخته شده اند نیز دارای این ویژگی ها هستند:

۱- به مرور زمان کثیف نمی شوند.

۲- دوده، چربی و گرد و غبار را جذب نمی کند.

۳- ضد حساسیت است و برای استفاده در اتاق کودکان بسیار مناسب است.

۴- با تابش نور خورشید و به مرور زمان فرسوده نمی شود و پاره نمی شود.

۵- عایق صدا است (صدا را ۲۰ دسیبل کم می کند).

خوشبختانه تمام کاغذ دیواری های کره ای با تکنولوژی نانو ساخته شده است و بسیار با دوام است. کسانی که از این کاغذ دیواری ها استفاده کرده اند فقط به دلیل تنوع و تغییر دکوراسیون کاغذ دیواری خود را عوض می کنند. نمای کاغذ دیواری در سال اول با سال پنجم یکی است.

 



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arex

کاغذ دیواری های ساده، شیک و جذاب

 

همانطور که حتما می دانید روش استفاده از کاغذ دیواری روی دیوار، به صورت ترکیبی است. به این شکل که کاغذ دیواری های طرح دار (کاغذ دیواری های گل دار، مدرن یا کلاسیک با انواع رنگ ها) با کاغذ دیواری های ساده تر به کار می رود. کاغذ دیواری های ساده تر می تواند راه راه، کاملا ساده یا دارای نقش های کم و ریز باشد.

در این مقاله منظور از کاغذ دیواری ساده لزوما کاغذ دیواری نیست که به عنوان مکمل با کاغذ دیواری های طرح دار به کار می رود، بلکه منظور کاغذ دیواری های طرح داری است که عنوان کاغذ دیواری اصلی استفاده می شود، ولی طرح و نقشی ساده دارند.

از سال ۲۰۱۵ میلادی به بعد، تولید کنندگان کاغذ دیواری که کاملا مطابق با سلیقه جامعه کاغذ دیواری ها را طراحی می کنند، شروع به استفاده از طرح های ساده در آلبوم های کاغذ دیواری خود کردند. در این کاغذ دیواری ها رنگ ها معمولا روشن و کم رنگ و نقش و نگار کوچک و پراکنده است. البته با آپارتمان های کوچک و معمولا کم نور امروزی و سلیقه مدرن افراد، این کاغذ دیواری های ساده جدید بسیار مورد پسند واقع شده است.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 | نظرات ()